پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4866
-
الف
+

فریال بهزاد فیلمی با بازی ژولیت بینوش می‌سازد

فریال بهزاد کارگردان باسابقه سینمای ایران فیلم تازه خود را احتمالاً با بازی ژولیت بینوش مقابل دوربین می‌برد.

فریال بهزاد کارگردان باسابقه سینمای ایران فیلم تازه خود را احتمالاً با بازی ژولیت بینوش مقابل دوربین می‌برد.

فریال بهزاد در این باره گفت: دو بازیگر اصلی فیلم جدیدم فرانسوی هستند و احتمالاً ژولیت بینوش نقش اول فیلم را برعهده خواهد داشت.

به گزارش آی‌فیلم، فریال بهزاد درباره پروژه جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول مراحل پیش تولید فیلمی هستم که خودم تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارم. طرح این اثر را به صورت کاری فرهنگی بین ایران و فرانسه به سفارت فرانسه داده‌ایم و آنها فعلاً در حال برخی بررسی‌ها و تحقیقات هستند تا هنرمندانی که کارشان را دوست دارند را دعوت کنند.

وی ادامه داد: در صورت تایید و شروع پروژه فیلمبرداری این کار در تهران و پاریس کلید خواهد خورد. دو بازیگر اصلی فیلم فرانسوی هستند و احتمالاً  ژولیت بینوش نقش اول فیلم را برعهده خواهد داشت. بازیگر مرد اثر هم ژان کلود کریر بازیگر فیلم های کیارستمی در فیلم «بلیت» هستند.

بهزاد افزود: در صورت ارائه فرصت تحقیقاتی سه ماهه قرار است با این دو بازیگر وارد مذاکره شویم و در مورد فیلم صحبت کنیم تا در آن به ایفای نقش بپردازند. در خصوص بازیگرهای ایرانی هم باید بگویم که صحبت‌هایی هست، اما هنوز صد در صد انتخاب نکرده‌ایم.

فریال بهزاد کارگردانی فیلم‌هایی چون پرستوهای عاشق، شور زندگی، روزی که خواستگار آمد، مرد نامرئی، دره شاپرک‌ها و کاکلی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر